Mikä on Aldavinur?

Islanninhevosystävät Aldavinur ry on Suomen Islanninhevosyhdistyksen alainen paikalliskerho, jonka kotipaikka on Salo ja toiminta-alueena koko Varsinais-Suomi.

Aldavinur on perustettu 2022

Aldavinur on syntynyt halusta saada tuotua yhteen islanninhevosten parissa viihtyviä ihmisiä sekä lisätä toimintaa Varsinais-Suomen alueelle.

12.12.2022 pidimme ensimmäisen yhteisen kokoontumisen paikalliskerhon perustamisesta ja 16.1.2023 saimme virallisen hyväksynnän PRH:lta.

Aldavinur on islantia ja tarkoittaa vanhaa hyvää ystävää.

Mitä me sitten teemme?

Paikalliskerhomme tarkoituksena on on lisätä yhteistä toimintaa islanninhevosista kiinnostuneiden kesken, levittää tietoa islanninhevosesta, järjestää toimintaa jäsenilleen sekä pitää yhteyttä jäsenten välillä.

Tapahtumat välilehdeltä löydät lisää tietoa tulevista tapahtumista.

Otamme mielellämme vastaan ehdotuksia toimintaan liittyen, ota rohkeasti yhteyttä!

Paikalliskerhon hallitus 2024

Puheenjohtaja Annemari Ylitalo

Varapuheenjohtaja Mia Neovius

Sihteeri Sini Poutanen

Rahastonhoitaja Anne Kannisto

Jäsen Pirkko Siironen

Jäsen Alli Ikonen

Varajäsen Arja Maunuksela

Ota yhteyttä tai ilmoittaudu tapahtumiimme!

Jäsenyys
Tapahtuma, johon ilmoittaudun